En Liten gjennomgang før start.                                              Alle lytter til hva lederen har å si.                                            Da er transporttankene også klare.

På vei ned til bekken.                                                                          Nå er det like før.                                                             Da var det hele i gang.

Da ser vi fisk.                                                                   Og flott stamfisk ble det.                                                                  Så flytter vi oss videre.

Litt trollsk stemning er det også om kvelden.                                        Våt kan man også bli.                                                                  Men fisk blir det allikevel.

Da er vi tilbake ved kapphuset igjen.                                                        Og fangst ble det.                                                               Fiskene blir fordelt i karene.

Her en flott hannfisk på vei opp i karet.                     Alle fiskene blir nøye tellt, hanner og hunner hver for seg.

Send oss bilder

Stamfiske 2006